Januári tippünk - Gyakorolj elszántsággal!

A koncentrációt segíti, fejleszti az erőt, a rugalmasságot, és az egyensúlyt ez az áramló és lendületes jógagyakorlás Varga Judittal, amely a JógaKlikken érhető el. Ez a videó segít a céljaidra fókuszálni és minden erődet egy kitűzött cél elérésére fordítani. KATTINTS IDE  (A teljes videó előfizetéssel nézhető.)

Trikonászana – az egyenes vonalak mentén elrendeződés fegyelemre és rendre tanít

Virabhadrászana 1 és 2 – mindkét póz egy bátor nagy előrelépést szimbolizál, egy olyan nyitottságot, ami határozottsággal és elszántsággal párosul

Virabhadrászana 3 – ebben a pózban olyan vagy, mint egy kilőtt nyílvessző: megállíthatatlan, koncentrált, és biztosan célba talál!

Nataradzsászana – Nataradzsa Shiva, a pusztító erő egyik megnyilvánulása, a változás az ő kozmikus táncával kezdődik, amelyben eléget mindent, ami megérett az elmúlásra

Hanumánászana – a tornászok/táncosok között „spárga” néven ismert póz egy hatalmas bátor lépésre, sőt inkább ugrásra emlékeztet, a bátor megnyílás és önzetlenség szimbóluma 

Tűz meditáció

Helyezkedj el meditációs ülésbe. Csukd be a szemed és csendesedj el, koncentrálj a légzésedre. Képzeld el, hogy a lélegzeted belégzéskor az orrodon át jut be a testedbe, és végigmegy a gerinceden a gerinc alsó végéig, majd a kilégzés onnan elindul felfelé, végig a gerinceden és az orrodon át távozik a testedből. Néhány lassú, könnyed, nyugodt légzés után képzeld el, hogy a belégzésed oxigént visz egy tűzhöz, ami a gerinced mentén ég, a légzésed mentén kap lángra, és minden belégzéssel fellángol, minden kilégzésre parázslóan izzik. Ezt folytasd tovább néhány percig, vagy ameddig meg tudod tartani rajta a figyelmed. Ha elégszer gyakorolod, képes leszel egy hideg, fagyos napon hétköznapi helyzetekben is felidézni a tűz melegét.