Júniusi életmód és táplálkozási tippek

 Életmód tipp



Jógázz a szőnyegeden kívül is, kapcsolódj tudatosan! Június hónapban, a Jóga Világnapja alkalmából, gyakorold a Karma Jógát! Tegyél valamit önzetlenül, másokért, csak azért, hogy segíts! A Te személyes boldogságod szoros összefüggésben van az egész bolygó és az egész körülötted lévő világ boldogságával. Válassz egy hozzád közel álló ügyet, szervezetet vagy akár egy személyt. Vállalj önkéntes munkát, adj az idődből, vagy adományozz ruhát, ételt, pénzt.


Táplálkozási tipp


Mostmár sok friss, hazai, közelben termett zöldséget és gyümölcsöt találsz. Vegyél olyan termékeket, amelyek a lehető legkevesebbet utaztak, amíg az asztalodra kerültek! Ezzel nemcsak a környezeted véded, hanem a tányérodra kerülő étel is táplálóbb, vitamindúsabb, frissebb lesz.


Ászana Tipp



Aktiváld a szívcsakrádat! Az Anahata Csakra, a szívközpont felelős a másokkal való kapcsolódásért, az érzelmekért, az emberi kapcsolatokért. Ebben a hónapban gyakorolj mellkasnyitásokat, hátrahajlásokat, és stimuláld az áramlást a szívcsakrádban. Jó lehet a dhanurászana (bölcső), az urdhva dhanurászana (teljes híd), ustrászana (teve póz), vagy a Nataradzsászana (Táncoló Shíva), hogy csak egy párat említsünk. A kezekkel létrehozott mudrák közül különösen jók lehetnek az Andzsali murda (Namaszté tartás, imatartás), vagy a Lótusz mudra.