Éld át az átalakulást a jóga segítségével!


Ehhez minden jógagyakorlás segíteni fog, de különösen ajánljuk a következőket:







ü  Napüdvözletek – csinálhatsz magadnak egy napüdvözlet kihívást, amelyben 21 vagy 40 napig minden nap egy kiválasztott számú napüdvözletet végzel, vagy csatlakozhatsz a JógaKlikk http://www.jogaklikk.hu napüdvözlet kihívásához november 7-27-ig, amelyet 108 napüdvözlettel zárhatsz le november 27-én.  (kép forrása: buddhafutva.wordpress.com)





ü  Nataradzsászana gyakorlása
(kép forrása: Jóga Kaland)






ü  Ha szeretsz online jógázni, a régi dolgok elengedésére és az új tér megteremtésére fókuszál Varga Judit videója a JógaKlikken: http://www.jogaklikk.hu/jogavideok/138/engedd_el_a_regit,_csinalj_helyet_az_ujnak!/





ü  Egy kiválasztott mantra ismétlése 108-szor, 21 vagy 40 napon keresztül – ehhez segítséget kaphatsz pl. Deva Premaltól http://devapremalmiten.com/21-day-mantra-meditation-journey/



Erősítsd az immunrendszered – a jóga ebben is segít!


Az erős immunrendszer kialakításához vagy megtartásához nagy segítség lehet, ha jó a keringés a testben, különösen a nyirokkeringés és az energiaáramlás! A jóga gyakorlása általában segít ebben, de különösen jó lehet erre a célra a napüdvözletek gyakorlása, vagy az olyan áramló gyakorlás, mint a Vinyasa Flow. Kellemes mellékhatás, hogy endorfin szabadul fel a mozgástól, ami segít minden betegség megelőzésében, és az esős, hideg napokon is ragyogóan jókedvű leszel tőle :-)